2014. április 4., péntek

Képek a konyhából

A line, itt készül az összes étel végleg el, van itt grill, olajsütő, melegentartók és hűtők, minden ami kell. Nagyon profi


Ez egy órisái lavor saláta, én mostam, vágtam fel, gondolom egy hétre elég kb. Vízben áll egy hűtőkamrában:


Zellerszár és hagyma, a clam chowder alapja:


Nagyon sok csirkemell, bepácolva


A híres klub szendvics:


Raul, az egyik szakács, büszke magára:


Pedro, a barátom a hétvégi menetrendet böngészi:


ezt mind én hámoztam:


ezeket én mártottam csokiba


és ezt is mind én csináltam:


és ezt is


hűtőszoba I.


Hűtőszoba II.


ebben fő az alaplé, amitől mindennek ugyanolyan íze van... 30 órát fő.


Jég gép, bármilyen hideg van mindent teleraknak jéggel:


Hűtő III. a húsos része:


Mélyhűtő szoba


Mosogatógép:


Hűtőszoba III. Az ajtó hátul az a mélyhűtő:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése